دانشجویانی که درس کارآموزی را با آقای نیک جو اخذ کرده اند نکات زیر را مدنظر قرار دهند:

جهت أخذ معرفی نامه به واحد صنعتی (یعنی هر شرکت خصوصی یا دولتی که دارای واحد حسابداری باشد) به مسئول دفتر ارتباط با صنعت و جامعه مراجعه کنید.

صرفاً معرفی نامه أخذ شده را به واحد صنعتی تحویل دهید و نامه شروع به کار خود را از آن واحد أخذ نمایید.

در فرم های کارآموزی منظور از سرپرست کارآموزی، شخص مسئول نظارت و سرپرستی بر کار شما در واحد صنعتی است و منظور از استاد کارآموزی، استاد راهنمای شما در دانشگاه است.

جهت دانلود فرم های کارآموزی از لینک های زیر استفاده کنید:

فرم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه:
 
جهت تکمیل و امضای فرم شماره یک، به معاون محترم آموزش، کارشناس محترم آموزش و مدیر محترم گروه مراجعه نمایید.

فرم شماره دو، پرسشنامه اعلام ظرفیت کارآموزی است که پس از امضای مسئول دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، آن را جهت تکمیل به سرپرست خود در واحد صنعتی ارائه دهید و پس از تکمیل توسط ایشان، فرم را نزد خود تا پایان کارآموزی نگه دارید و در روز و ساعت تعیین شده به همراه سایر فرم ها آن را به استاد راهنمای کارآموزی تحویل دهید.

فرم شماره سه، خلاصه اطلاعات کارآموزی است که توسط دانشجو تکمیل می شود و به تأیید استاد راهنمای کارآموزی می رسد.

از فرم شماره چهار (گزارش پیشرفت کارآموزی)، تعداد شش نسخه تهیه کنید. در بالای صفحه، مشخصات به صورت کامل نوشته شود. هر هفته یک گزارش تکمیل و پس از امضای خود دانشجو، جهت امضا و تأیید به سرپرست کارآموزی مراجعه شود. برای تکمیل گزارش پیشرفت کارآموزی توسط دانشجو، در قسمت کارهای انجام شده، تمامی فعالیت های انجام شده، مطالب و تجربه های آموخته شده توسط دانشجو به طور خلاصه نوشته شود. در قسمت کارهای آتی، صرفا موضوع کارهایی که قرار است در هفته آینده به آن بپردازید نوشته شود. در انتها مشکلاتی که در حین کارآموزی با آن مواجه شده اید و پیشنهادهای خود را جهت حل آن مشکلات بیان کنید. در پایان کارآموزی و در تاریخ و ساعت اعلام شده، جهت امضا و تأیید استاد راهنما، به دانشگاه مراجعه و گزارش های پیشرفت کامل شده را به همراه سایر فرم ها به ایشان تحویل دهید.

فرم شماره پنج، حاوی نظر سرپرست کارآموزی است که براساس اعلام نظر ایشان پنج نمره از درس کارآموزی تعیین می شود. پس از درج مشخصات خود در قسمت بالای فرم، سرپرست شما نظر خود را براساس نحوه کارکرد کارآموز اعلام می کند و در قسمت مربوطه نیز پیشنهادهای خود را جهت بهبود کار بیان کرده و امضا و تأیید می کند. در گوشه پایین، سمت چپ فرم، استاد کارآموزی نمره نهایی را با توضیحات لازم درج می کند. دقت داشته باشید که نمره نهایی صرفا توسط استاد کارآموزی تعیین و اعلام می شود و از تکمیل این قسمت توسط سرپرست کارآموزی جدا خودداری شود.

جزوه آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده را از قسمت زیر دریافت و پرینت کنید:
جزوه آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده دریافت
ده نمره از درس کارآموزی دانشجویان مربوط به مطالعه این جزوه است که صرفاً جهت افزایش دانش و آگاهی دانشجویان گردآوری و در اختیار شما قرار داده شده است. در حین مطالعه این جزوه که حاوی مطالب بسیار ساده ولی در عین حال کلیدی و مهم در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده است، اگر سوالی برای شما پیش آمد می توانید به استاد راهنمای خود در دانشگاه مراجعه کنید یا سوال خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید تا پاسخ از طریق ایمیل برای شما ارسال شود:

ایمیل آقای نیک جو: m.n.nikjoo@gmail.com

در پایان دوره کارآموزی (شش هفته یا 240 ساعت) از واحد صنعتی که در آن مشغول انجام کارآموزی هستید، نامه پایان کار را أخذ کنید و همراه با همه فرم های مربوطه، در روز و ساعت اعلام شده جهت تحویل به استاد کارآموزی به دانشگاه مراجعه کنید. البته اگر تعداد ساعات کارآموزی به دلیل موجه کمتر از 240 ساعت باشد با نظر استاد راهنما بلامانع است.

از تاریخ پایان کلاس های هر نیمسال تا زمان شروع امتحانات دانشجویان ملزم به تحویل گزارش کار خود و مدارک و مکاتبات مربوطه به استاد راهنما هستند. هنگام تحویل گزارش کار هر دانشجو، از جزوه مالیات بر ارزش افزوده سوالاتی به صورت شفاهی پرسیده می شود و نمره این آزمون شفاهی، ده نمره از کارآموزی شما را تشکیل می دهد.

براساس توضیحات فوق بیست نمره کارآموزی به شرح زیر تعیین می شود:
5 نمره براساس نظر سرپرست کارآموزی در واحد صنعتی
5 نمره براساس نحوه تکمیل گزارش های پیشرفت کارآموزی
10 نمره براساس آزمون جزوه آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده
در پایان تأکید می شود که در تاریخ تعیین شده جهت تحویل مدارک کارآموزی و انجام آزمون به دانشگاه مراجعه نمایید. تاریخ مذکور تمدید نخواهد شد. مراجعه دانشجو پس از این تاریخ به منزله غیبت در امتحان درس محسوب می شود.
موفق و پیروز باشید. (مهدی نیک جو)